Mask of Mists
In this game, you are a mercenary who was assigned to find a missing person. One of the Archmages of the Academy broke the communication when he was conducting his research in the depths of the Infected Territory. At one time this area had been exposed to the monstrous amount of magic, and it is filled now with creatures of the Abyss. Go on the trail of the missing Archmage and plunge into the atmosphere of an adventure full of magic and dangers!