Make War
Make War will give you the opportunity to play as aliens, which have access to the march of time.
Make War is a tactical game with sandbox elements where you can place a great variety of weapons on the battlefield to perform a vast range of death and destruction.
Begin from the Vikings and the ancient Romans and end up at the WWII and cyberpunk skirmishes.
You are to study the armies' formation and the enemies' behavior, in order to choose and place your weapons properly and achieve a blood-soaked victory.