In Season 5, Mirio Togata, the one closer to becoming the No. 1 hero than even the pros, appears as a new character! You can use his Quirk, Permeation, to pass through obstacles, giving him a unique reach for attack and defense! Charge straight at your opponents and go for the win!
Plus, the U.S.J. stage has been partially revamped and is back as the new U.S.J. Ver. 02!
There is also more content on the horizon, such as new costumes that can be unlocked through gameplay!
Leap into the fray with your fellow heroes...and villains! Use communication, tactics, and synergize Quirks with your team of 3 to be the last ones standing in this 24-player Battle Royale!
Pick up your favorite characters from a quirky roster divided into 5 archetypes: Strike, Assault, Rapid, Technical, and Support. The strengths of each character are completely different depending on their unique Quirk.
Find items, interact with civilians, and defeat opponents to improve your abilities and get the upper hand over other teams!
Unlock new characters and customization options by gaining experience and completing missions. Participate in seasonal events and try your luck with tickets to glam up with exclusive items!
The game will be updated each season to include new elements, focusing on new characters and costumes!