Lovekami -Useless Goddess-
The protagonist, Sho Narumi, stumbles upon a goddess who collapses on the street and attempts to help her. Soon enough it is revealed that she's the Aragami who had been causing frequent power outages in one small-town area of Tokyo. Sho decides to protect his beloved hometown by helping the goddess to get rehabilitated!
With the setting moving from Akihabara to a quiet small-town area of Tokyo, the story of one naughty goddess's rehabilitation begins now!