Lovekami -Divinity Stage-
The silhouettes of goddesses revealed themselves to people who, at the time, could only believe in what they saw in front of them.
The confusion surrounding the countless goddesses appearing in Japan was soon solved through the reveal that Japan’s guardian deity, Amaterasu, wanted to teach the goddesses about the human world.
The subculture holy land and heart of Divine Idol culture, known as Akihabara, housed the seven lucky goddesses that dominated as idols in L☆SEVEN.
A glamorous and splendid contest is being held, containing everything that goddess's dreams are made of!