Susan is back to Lost Lands in the middle of problems of epic proportions. Weather cataclysms, mythical creatures, ancient legends - these and more stands before the main heroine of the Lost Lands.
"Lost Lands: Ice Spell" is a fantasy-world adventure game with lots of hidden-objects, mini-games and puzzles to solve.
The cold has come to the Lost Lands in the middle of the summer. People are hiding inside their homes, trying to get warm. All the rivers are frozen, all the flowers are gone, the harvest is lost, all the living creatures flee to save their life. Old people say: "The spirit of the Frozen Mountains has awoken…"
But nobody expects the reason to be hidden deep in the ancient history of the Lost Lands. And yet an ancient force was awakened by the common from our world.