Lost & Found Agency Collector's Edition
Get orders from the detective agency "Lost & Found Agency" to search for missing objects and go to fascinating locations full of riddles and mysteries.
Explore dangerous places, decipher clues and uncover the secrets leading to the solution.
Find the missing objects and solve the crime, confirming your abilities and intuition.
This is a Collector's Edition filled with exclusive bonuses that you won't find in the standard version.