Looking for Aliens
This hidden object game lets you see the world through an alien TV show while following the adventures of Earth resident Shaun. He has to prove the existence of aliens no matter what! Hunt for items in 25 vibrant and detailed locations, including Area 51, the dream world, and even outer space!