Life of Fly 2
Life of Fly 2 features 13 short stories each revolving around the life and thoughts of another fly.
You jump into the role of a little fly which is collecting its thought while exploring its own living environment.
Each fly talks about its life, about some things that happened to them, and about some almost philosophical thoughts they had.
Be prepared to experience some very unusual content, some interesting thoughts that go way beyond the normal life of a fly, and some entertaining short stories with a twist.