KungFu Kickball
Compete against your friends in a fantasy sport that mixes soccer with kung fu action movies. Fly through the air and unleash a flurry of punches, kicks, and mystical arts to overpower the other team and smash the ball into their bell. Every bell ring counts as a point and the team with the most points when time runs out is crowned the winner.