Kickback Slug: Cosmic Courier
Kickback Slug: Cosmic Courier is an avoidance-based physics game where you must exploit the kickback of your arsenal to navigate a series of increasingly difficult obstacles.
Slippy and Mr McFly are committed to their job. As delivery drivers for the largest intergalactic trader of goods, they are held to high standards. However, their usual daily shift, and the chance of being named employees of the month, suffers a major blow when a mechanical failure causes their ship to crash land on a planet seemingly floating through space! Even worse, they have lost all of the parcels that now lay scattered across the planet’s surface...
Unbeknownst to all the aliens in the nearby galaxy, the fate of their expected next-day deliveries lie within the tentacles of Slippy and McFly. Can you guide them across the planet and recover all of the lost parcels along the way?