Just Xiangqi
This is a refreshing Chinese chess game with realistic graphics and a detailed audio tutorial that will keep you entertained, even as a novice. A variety of well-designed challenges will test your tactics. Sit back and relax, as you transform into a master of strategy.
Chinese Chess is one of the three major types of chess in the world, and is played with red and black round pieces on a square board. It simulates an ancient battle between two armies on a dynamic battlefield, in which the opponent's general is captured to achieve ultimate victory.