Jade Order
Return from exile and restore the power balance of a secluded land. Play as an ancient warrior that has been tasked to light the sealed beacons of its millenary Order. Avoid the impending doom and complete 50 different puzzles as you aid the Jade Goddess cleanse the land from the cursed flames of the plague.
Learn and cast 4 different blessings, powerful lightning-based skills granted by the Sacred Spark of the Goddess, each with a specific use to overcome different types of hurdles and defeat the forces of the Ashen Plague.
Each puzzle will pose extra challenges. Use strategy and intuition to complete them at your own pace.
The cry for help has been heard. Do you have what it takes to bring peace to the land while traversing the old ruins of the forgotten Jade Order?