Infantry Attack
You are in charge of the machine gun to clear the battlefield, which is highly addictive and enjoyable!
Missions will take place in different warzones, and you will need to adapt your shooting strategy depending on the battlefield: city, desert, jungle, forest, airport, and many more! Be on the frontline of the battleground or take to the air to shoot enemies from the helicopter!
Beware! Combat will be challenging, and enemies will become stronger over time, so upgrading your guns won't be enough. Level up teammates and prepare your military crew for shooting waves of soldiers!