Hopping girl KOHANE Jumping Kingdom: Princess of the Black Rabbit
This game is an action puzzle game that the player operates Kohane who rides pogo-stick to aim for a goal.
You can enjoy a full-fledged action, even with a simple operation with one hand's thumb.
You can get them when you clear the stage, or purchase them at the Tobio Shop in the game.
You will be ranked by stage score, and a higher score gives you a higher score rank.