Hollow World: Dark Knight
Defeat waves of dangerous opponents, and collect consumables during combat to create upgrades for your hero. Develop your character to unlock different spells you can use in the battle. You must prepare yourself properly because dangerous bosses who want to destroy the entire universe will appear at the end of each stage. Only you can resist their strength. Use your skills to defeat any rival standing in your way to freedom!