Hero Survival
Hero Survival is a roguelite game in which you will slay hordes of enemies from classic horror movies by enhancing your character, learning different skills and matching your play style with equipment.
Spend the coins earned in each run to unlock new characters. Get stronger, destroy thousands of enemies, survive wave after wave and try not to upset the Mad Time God!