Hell Well
Take the role of a dark sorcerer as you defend yourself against waves of angels seeking to destroy you! Presented in retro 4-tone style, Hell Well is a top-down tower defense survival game where your downfall is inevitable, but the challenge is to survive and take down as many foes as possible before your ultimate demise.
Collect fallen spirits and use them to set up demonic totem-like defenses to fend off holy attackers, then upgrade abilities and increase the level of your minions to continue growing your forces across procedurally generated ruins and graveyards.