Gungrave G.O.R.E Ultimate Enhanced Edition
Equipped with run shots and full break, the evolved Grave has no cover or retreat in its vocabulary. Rush at full speed and shoot your enemies faster and more mercilessly.
Discover the story of Grave and his crew who set out on a great adventure to Southeast Asia.
An emotional adventure that can be enjoyed by not only Gungrave fans but everyone and people of all age unfolds before your eyes over 12 hours of gameplay.