Grotto
In a time of turmoil, the tribe of the valley turn to your powers of divination and come to you for guidance.
Their fate will change depending on your auguries. Overthink every constellation, or let the stars freely enter your mind. You are the Soothsayer and yours is the way to read the future.
A visual style that mixes 2D and 3D art brings the confined world of Grotto to life.