Godly Corp
Do you want to do something meaningful in your life? Do you desire more responsibility like responsibility for the fate of the multiverse hanging in the balance? You might want to consider a career with Godly Corp, an upcoming over-the-top simulator with a focus on woobly tentacle physics! Rest assured that every mistake will bring tremendous consequences, just as you wanted!