Gleamlight
What will you, as Gleam, sense and feel through your travels across this beautiful, yet fearsome world of glass?
The game has been designed to immerse players into the world and story without being obstructed by any standard game UI, allowing players to organically enjoy the action and tension of defeating enemies and traversing the world.
The story behind what happened in this world, and what is to come is up to you as the player. Discover and piece together the story through your adventure, and save this beautiful, transient world of glass.