GeoJelly
The environment is filled with challenges, including cannons, spikes, jump pads, and windmills. Players must be very careful and think twice before making a move, as one wrong step can send them back to the beginning of the level. The game also features a variety of logical puzzles that will challenge players' problem-solving skills and test their agility.
Collecting diamonds is key to unlocking the next level and progressing through the game. Players have the opportunity to become skilled navigators by mastering the platforming elements and using their quick reflexes to overcome obstacles. To jump in the game, players need to hold down the jump button to charge up their jump, and then release it to jump. This adds an extra layer of control and precision to the platforming elements.
GeoJelly is a game that requires skill, patience, and strategy, making it a thrilling experience for players of all skill levels.