GRISAIA PHANTOM TRIGGER 04
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in the fourth story of this brand new series!
Kumashiro Megumi (Gumi), recently transferred from St. Aile's International School, has been training hard together with Rena and Maki – now fully recovered from their injuries. With the help of her mentor, Tohka, she's shaping up to be a fine sniper.
Just as one new student settles in, another has her sights set on joining the girls in Class A, Mihama's elite combat unit. Her name? Sengoku Taiga. Haruto, the team's handler, has one condition for Taiga's transfer: that Chris serves as her supervising officer.
The two seem an unlikely pair at first, but after spending some time with little Taiga, Chris soon finds a way to see things from her perspective.
The death toll keeps on rising, but SORD are stuck watching helplessly from the sidelines. What destiny awaits Chris, Taiga... and Mihama Academy?