From Shadows
When the night falls, two unlikely heroes emerge. A vicious WEREWOLF and a cunning VAMPIRE - creatures of the dark born of anger and blood are the last hope for a world taken over by black magic. Led by a mysterious sage, Cornelius, they’ll have to face hellish hordes of demons and fight through 21 sprawling levels before they can defeat the ULTIMATE EVIL!
From Shadows is an action game blending the style of fast-paced platformers and beat’em ups. The menacing gothic atmosphere and foreboding music build tension, while the hand-drawn graphics give shape to unimaginable horrors straight from hell. This indie title offers options for solo play as well as cooperative split-screen and lets you publish your scores on global leaderboards.