Froggie - A Retro Platformer
Return to a simpler style of platforming action in Froggie - A Retro Platformer, a side-scroller presented in minimalistic black-and-white style where you take the role of an anthropomorphic frog as he leaps his way through 100 challenging levels! Run, wall jump and wall slide with fluid pixel art animation as you hop on enemies’ heads, avoid spike traps and more!
Touch flags or travel through doorways to set new checkpoints just in case you meet an untimely demise, but don’t worry too much, as you’ll instantly respawn and have a chance to try again.