Forty Thieves Solitaire Collection
Do you love Forty Thieves Solitaire (also known as "Napoleon at St Helena" or "Big Forty"), but want a bigger challenge?
Now you can play Forty Thieves Solitaire and other popular variants with different levels of difficulty.