Fortress S
The latest addition, Fortress S, includes a story mode in which you can go on a journey to collect 29 different tanks, a battle mode for up to four players simultaneously, and a classic mode that retains the original turn-based actions.
There's also a music player with classic BGM, including the Sky Map theme song, and ten different sorts of minigames to keep you pleasantly entertained.