Fluffy Horde
You are the only thing standing between a magical rabbit-mancer "Shaman" and the complete anihilation of the Three Kingdoms.
Fluffy Horde is a 2D side-scrolling game with a crystal clear goal. Defend against a magical bunny horde with hyper-breeding tendencies. Halt their offensive or die of embarassment.