Fire Race
Fire Race is a racing game that demands precision! Embark on a world tour, competing to secure the first-place while navigating banana peels, piles of sand, dangerous ice stalactites, and much more!
Although the path is challenging, a dose of power-ups can make all the difference. Utilize them to confront opponents and secure your victory!