Finger Football: Goal in One + Two
Finger Football: Goal In One is a minimalist finger football puzzle game where you have one shot the make the goal. Each level has a different setup and solution. Can you solve all the levels?
Finger Football: Goal in Two is the sequel to the puzzle game Finger Football: Goal in One. Take on 70 brand new levels, where the objective is simple but the execution is anything but. Your mission is to score a goal in just two moves! With each level presenting a new challenge, you'll need to plan your moves carefully to outwit your opponents to shoot the goal.