Are you ready to Fight!
Many fighters receive an anonymous message about the exact location of hidden treasure in the ancient ruins of Saqqar.
As the fighters descend into the ancient ruins, driven by greed, little do they know an evil deception awaits them.
The infamous Draegon is the creator of this deception, whose motive is to take the life force of the fighters by using mysterious illusions from other worlds to make them fight one another.
Fight is a fun, easy to play one on one fighting game with many different fighters and scenes to choose from - no Fight will be the same.