Fairytale Theatre-Momotaro's Adventure-
Momotaro gets power-ups by opening treasure chests. When you defeat bosses, Momotaro learns new moves.
Adventure through the world of fairy tales such as Kintaro, Urashima Taro, and Kachichiyama.