Eroblast: Waifu Dating Sim
You'll be able to chat with girls, know their engaging storylines and solve Match-3 Puzzles to unlock new and cool pick-up lines for your waifu!
Cannot take romance to another level? Solve puzzles and reach your true potential as a pick-up artist! With 200 handcrafted levels and neat mechanics, expect addictive gameplay that goes far beyond basic blast puzzles.