Epic Dumpster Bear 2: He Who Bears Wins
A thrilling new chapter in the Dumpster Bear Saga is upon us! The long awaited sequel to the cult classic, Epic Dumpster Bear 2 is an action packed platformer where you play as a dumpster bear with a chip on his shoulder. Containing 8 worlds of expertly designed levels, gripping cinematics, and locked 60fps gameplay that harkens back to the glory days of 16-bit platformers.