Epic Clicker Journey
Experience your epic journey. Visit 20 mysterious lands and face the monsters that live there. Collect items and experience that will allow you to develop your character and be more effective in combat. Make the defeated creatures help you during the journey. Meet the bravest warriors and conquer the most dangerous lands together.