Emma: Lost in Memories
Poetic, surrealistic and melancholic, EMMA: Lost in Memories offers a unique experience in a strange and dangerous world where walls fade away as you touch them.
The main character, Emma, is young, vibrant and intriguing: she leaves her home following an owl, and soon loses herself in a world which she slowly finds more and more dangerous.