Dungeon Bricker
Dungeon Bricker is an intense and exciting maze game. It’s a unique and interesting title where your focus is to try to move the player from wall to all or corner to corner in order to create a path of bricks and complete the level. Once the level is full of bricks, you can reach the next level. There are more than 150 levels to go through, and you will have a lot of fun enjoying every moment, while also testing your skills. Do you have what it takes to complete all levels?