Dream Gallery
All souls suffer in love, from the righteous but carefree heroes, to the well-wined concubines in the imperial palaces. Let the fragments of memory take you time-traveling to the ancient past, where you will sort out your destiny.
Due to our appreciation for traditional Chinese culture, fashion, landscapes, and artistic conception, we intend to develop a relaxing game that captures the leisure and rurality embodied in ancient Chinese poet Tao Yuan Ming’s timeless lines: “Gathering chrysanthemum under the eastern fence, I gaze on the southern mountains with tranquillity.“
Through the collection of narrative photos taken by our camera crew who traveled all around China, we wish to present to you the authentic beauty of traditional Chinese aesthetics.