Dr. Kobushi's Labyrinthine Laboratory
Save Falafel from within a towering, puzzling laboratory in this super challenging retro puzzler!
Dr. Kobushi's Labyrinthine Laboratory is a mind-bendingly challenging puzzle game that mixes homage to retro classics with funny dialogue and innovative puzzle mechanics. Guide the adventurous Ayla as she attempts to rescue her dog, Falafel, from the confines of a mysterious towering laboratory deep within a solitary forest. Over a hundred ultra-challenging pixelated puzzles will have you avoiding killer robots as you engage with memorable characters.
Over 100 puzzles: Can you beat Dr. Kobushi's tower? Over 100 thought-provoking puzzles will challenge your creativity and insight.