Demon's Tier+
Combining the best elements from Xenon Valkyrie+ and Riddled Corpses EX, this is the latest game in the Diabolical Mind trilogy!
Thosgar, a hated king attracted by demonic rituals, turned into a dark and diabolical being... destroying almost all of humanity and flooding the world with monsters.