Demon Pit
Arise Demon Hunter. It is time. The years you spent slaughtering demon-kind in the mortal world did little to cleanse your soul. Your sins have been laid bare and you have been judged. You are damned for eternity. The pit awaits!
Inspired by the fast-paced FPS games of the 1990s, Demon Pit is an intense arcade-style arena shooter. Armed with a series of ranged weapons and a soul grapple, you must fight and out maneuver endless waves of demons in a constantly changing environment. How long can you survive before they rip your flesh and claim your soul?