Darkness and Flame: Enemy in Reflection
“Darkness and Flame. Enemy in Reflection” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests.
However, in this new hostile world, one cannot lose its vigilance even for a minute. And the reckoning for carelessness will not take long... Alice finds herself dragged into a battle with the evil that is older than darkness itself.
She'll have to solve questions that many generations of brave men couldn't. This time, friends won't come to the rescue - they have fallen victim to a powerful curse.
Will Alice be able to make everything right? Will she find new friends that are ready to help? She was used to the dangers, but will her courage help in a world where no one hopes for salvation any longer?
Alongside Alice you will explore the pristine beauty of Fertile Lands and find long-forgotten secrets. Solve puzzles and collect everything that can help her stop an ancient evil. Give people a new hope of salvation!