Darkness and Flame
"Darkness and Flame" - enjoy this adventure game with lots of quests and hidden objects, puzzles and mini-games! Its innovative storyline will grab you right from the beginning and you'll be immersed in a world in which fantasy stands alongside the post apocalyptic reality and every living thing encounters the spreading Darkness.