Daardoa
Daardoa is constantly on a hunt to find you, keep moving, and fulfill your purpose.
The two protagonists Nox and Lux bring the night and day in an endless cycle, using the Azure Medal bring the light and darkness into this surreal realm, guarded by the entity Daardoa. Explore the world, find its secrets, learn more about its characters, find the ancients and bring them to the church.