Cultist Simulator: Initiate Edition
Cultist Simulator is a game of apocalypse and yearning. Play as a seeker after unholy mysteries, in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories. Perhaps you're looking for knowledge, or power, or beauty, or revenge. Perhaps you just want the colours beneath the skin of the world.
Become a scholar of the unseen arts. Search your dreams for sanity-twisting rituals. Craft tools and summon spirits. Indoctrinate innocents. Seize your place as the herald of a new age.
Cultist Simulator doesn’t hold your hand. Experiment, expire and transcend death with a story-driven legacy system. Over time you’ll learn enough to wrestle the game to its knees.
A hefty novel’s worth of choice-based storytelling from the creator of Fallen London and Sunless Sea. There are many paths through this game of ambition, appetite and abomination, and many ways your tale can end.
Search your dreams for sanity-twisting rituals. Translate grimoires and glean their lore. Penetrate the realm of the Hours and win a place in their service. Cultist Simulator brings the peripheral horror of Lovecraft’s tales to an entirely new setting.
Cultist Simulator: Initiate Edition includes the first three DLCs. New legacies, new mechanics, new characters, new endings.