Crystal Goddess
Azura, the guardian goddess of the Emerald Grove is having a bad day. Her magical crystals have been stolen by the forces of evil! Help Azura get the crystals back and defeat the demon hordes!
Crystal Goddess is an action-adventure where you step into the boots of Azura, a guardian goddess with magical powers. Unlock 5 different crystals that each have unique attacks and special abilities such as levitation, protective shield and phase shifting. By helping the local girls, you can receive special items.
Journey through 5 worlds and battle 18 different types of enemies to restore peace to the world!