Chef
The aim of the game is to prepare and serve the customers their orders. You will need to be quick , efficient and most importantly accurate, wrongly created orders go into the bin, losing you money and serving a customer too slow will lose you much needed income.
In low levels, this may not be a deal breaker, but pretty soon it will get very challenging as you advance your career and move to higher levels.