Catlateral Damage: Remeowstered
Catlateral Damage: Remeowstered is the definitive edition of your favorite destructive cat simulator, where you play as a house cat on a rampage and do all that fun stuff your owner hates!
See the world through the eyes of a cat! Run around the house, topple neatly organized books, shatter vases, meow at nothing, tear up curtains, nap in obscure places, and more!
Complete objectives, explore procedurally generated levels, or just relax in sandbox mode to unlock a clowder of cat friends and special abilities!
Remeowstered was rebuilt from the ground up to give a shiny new coat to the destructive feline gameplay of the original!