Cat Girl Without Salad: Amuse-Bouche
Blast everything that moves in this genre-defying action extravaganza! Take control of Kebako, a cat-eared intergalactic bounty hunter, as she patrols the galaxies with her faithful companion Squiddie in search of ridiculous space criminals.
Combining classic 2D shoot-'em-up gameplay and a hilarious story with weapons inspired by game genres such as puzzle, sports, platformer, rhythm, and RPG, this bombastic side-scrolling experience pushes the absurdity meter to its limits and beyond! Prepare for an action-shooter unlike anything you’ve ever played before...just watch out for salad!